Anne Kathrine Skaarud er vår dyktige akupunktør og massør. Anne tilbyr aktiv behandling, med spesialkompetanse innen:

• Akupunktur, tradisjonell kinesisk medisin (TMK)
• Kopping
• Klassisk massasje (30 og 60 minutter)
• Nassasheterapi, idrettsmassasje, triggerpunktbehandling og elektroakupunktur
• Øreakupunktur
• Moxabehandling (Moxa er burot, som benyttes med varme, oppløsningteknikk tilhørende TKM)
• Dry needling/intramuskulær behandling (IMS)

Behandling dikteres av underliggende plage

telephone25px3  476 65 112
brev_mail_25px annek.skaarud@gmail.com

Magnus Ruud er autorisert kiropraktor, med mastergrad i kiropraktikk, og har i tillegg full utdanning som akupunktør. Hans faglige interesseområder inkluderer nakke-, skulder-, og ryggproblemer, og han behandler både akutte og langvarige plager over hele kroppen; rygg, hofter og nakke, armer og ben, samt kjevesmerter og hodepine.

Magnus har fokus på å finne årsaken til pasientenes plager, og bruker sin tverrfaglige bakgrunn til å hjelpe pasienten tilbake til normal aktivitet. Han tilbyr alminnelig fysikalsk behandling, trykkbølgebehandling, akupunktur og taping.

Magnus henviser til MR og røntgen-undersøkelser, sykemelder, og henviser til legespesialist ved behov.

Ta kontakt på telefon 22203040, eller send mail til magnus@kalbakkenklinikken.no hvis du har spørsmål til Magnus eller ønsker time.

Andrea Wensberg Kulseng er vår dyktige fysioterapeut, og hjelper deg med muskel- og skjelettplager!

Andrea verdsetter aktive tiltak i behandlingen, og er opptatt av at du som pasient skal lære om dine plager, og oppnå best mulig resultat og funksjonell forbedring. Hennes mål er at dere sammen skal komme frem til en løsning som hjelper deg på veien mot en bedre hverdag. Andrea jobber med både fysikalsk behandling og rehabiliteringtrening, der hun benytter seg av moderne og evidensbaserte behandlingstiltak.

De vanligste plagene hun jobber med er:

• Ryggsmerter
• Fot- og leggsmerter
• Kneplager
• Albueplager
• Skulderplager
• Nakkesmerter
• Rehabilitering og opptrening etter operasjon
• Trykkbølgebehandling

Hos Andrea er du i trygge hender. Du finner ledige timer via vår online timebestilling på www.kalbakkenklinikken.no eller ved å ringe 22203040!

Joakim Helsing har mastergrad i kiropraktikk fra AECC i England 2006-2011, og er en av våre to dyktige kiropraktorer.

Joakim jobber med alle typer plager i muskel og -skjelettsystemet.

Joakim tilbyr alminnelig fysikalsk behandling, med fordypning bl.a. innen trykkbølgebehandling, akupunktur, innleggssåler og taping.

Ved behov rekvireres MR og røntgenbilder, sykemelding, eller henvisning til spesialist ved sykehus.

Har du spørsmål kan du skrive til joakim@kalbakkenklinikken.no, eller benytte vår online booking for time.

Mer Info om fastlegene ved Kalbakkenklinikken kommer